قیمتهای نجومی وبی اساس خرید ملک درسردشت بشاگرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 16 آبان 1394
بازدید : 349
نویسنده : فــردیـن احـمدی

  بشاگرد چند سالی بیش نیست که از بخش به شهرستان ارتقاء یافته اما این روزها متوجه موضوعات مختلفی از جمله قیمت باور نکردی و افزایش بیش از حد ملک تجاری در مرکز این شهرستان شدیم.

موضوعی که این روزها صدای مردم بشاگرد را در آورده، این که درمورد ملک و زمین تجاری ومسکونی درشهرسردشت بشاگرد، ونرخ گذاری قیمتهای آن، با خبر شدیم که در سردشت بشاگرد قیمت ملک تجاری به حدی افزایش پیدا کرده که گویا این منطقه به قطب اقتصادی کشور تبدیل شده، برچه اساسی قیمتها با این سیر صعودی آنهم درجایی که هنوز از نظر جمعیتی وفعالیت اقتصادی به آن میزان که جوابگوباشد نرسیده، مگر بشاگرد قراراست به شاهراه (قطب) اقتصادی،تبدیل شود؟ یا مناطق آزاد و تجاری و یا توریستی است؟ اصلا باچه ایده ای قیمت یک مغازه درسردشت با این قیمتهایی که اعلام می کنند وبه فروش گذاشتند؟ چه کسی باید روی قیمت وساخت و ساز نظارت کند؟ مسئولین دربشاگرد چه برنامه‌هایی دارند؟ ما از فرماندار وشهردار و مسئولین مربوطه دیگر می خواهیم که روی قیمتها بیشترنظارت داشته باشند. مسئول فروش بازار تجاری زیتون بشاگرد میگوید قیمت هر متر مغازه در طبقه همکف و روبروی خیابان ۲۹۰۰۰۰۰ هزارتومان میباشد! دونفر ازخریداران که چندماه پیش ازمغازه های بازارزیتون خریداری کرده بودند، تحقیقاتی انجام شد، یک باب مغازه ۱۱متری را باقیمت بیست وسه میلیون تومان البته نقدی پیش خرید کرده وبازهم تا زمان تحویل خدا میداند چقدرطول بکشد، دربشاگرد باتوجه به اینکه مردم درآمدی ندارند وقدرت خرید مردم پایین می باشد و سرمایه گذاری دراین خصوص تضمینی نیست.
درشهرهای پرجمعیت وجاافتاده و توریستی قصه اش فرق می کند. هرانسان عاقلی این رادرک می کند، این قدرمردم را با این قیمتهای نجومی تحریک نکنند. اینگونه به فکر رفاه و پیشرفت مردم بشاگرد هستید؟ اینگونه میخواهید مردم بشاگرد به اشتغال در شهرستان خود دست پیدا کنند ؟ اینگونه میخواهید رفع محرومیت کنید؟ کسانی که مدام سخن از اشتغال زایی در بشاگرد به زبان می آورند چگونه با این وضع نابسامان میخواهند اشتغال ایجاد کنند؟ سخنم برای مسیولین شهرستان می باشد که اگرهدف آبادانی بشاگرد است، مردم را بیشتر دراین امر کمک کنند، نه فقط یک عده خاص وپیمانکاران سود ببرند.مسئولین محترم مربوطه چنانجه اگر هدف پیشرفت و توسعه و آبادی بشاگرد و ایجاد اشتغال است پس شرایط را در زمین های مختلف برای مردم آسانتر کنند تا بتوانند در این منطقه سرمایه گذاری کنند.





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: افزايش قيمت هاي نجومي ملك تجاري دربشاگرد،سردشت بشاگرد،شهرستان بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 1651
بازدید کل : 125097
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com